سونوگرافی فیبرواسکن کبدی یک روش تصویربرداری پزشکی پیشرفته است که برای بررسی و ارزیابی بافت کبد و شناسایی تغییرات پاتولوژیکی مانند فیبروز، سیروز و سایر بیماری‌های کبدی استفاده می‌شود. این فناوری به طور خاص به دلیل قابلیت نمایش و تشخیص دقیق تغییرات میکروسکوپیک در بافت کبد، برای ارزیابی وضعیت کبد و تشخیص افتراقی بیماری‌های کبدی بسیار ارزشمند است.

سرویس سونوگرافی فیبرواسکن کبدی در مرکز تصویربرداری آذرآبادگان توسط تیمی از متخصصین با تجربه ارائه می‌شود. این متخصصان با داشتن تجربه و آگاهی عمیق از فناوری‌های روز دنیا، به شما اطمینان می‌دهند که فرآیند سونوگرافی فیبرواسکن کبدی با دقت و حرفه‌ای انجام می‌شود.

با دریافت وقت قبلی، شما می‌توانید به راحتی از این سرویس حیاتی استفاده کنید و از تخصص و تجربه متخصصین ما بهره‌مند شوید. این امکان به شما ارائه می‌شود تا بررسی کاملی از وضعیت کبد خود داشته باشید و در صورت وجود هر گونه مشکل، به موقع اقدامات لازم را انجام دهید.

بیماری های منتشر كبدی یكی از مشكلات اصلی بهداشتی درمانی محسوب می گردند.

بیماری های منتشر كبدی ممكن است در اثر عوامل ویروسی ( هپاتیت B یا C ) ، كبد چرب الكلی یا غیرالكلی، هپاتیت های اتوایمیون ، صدمات كبدی ناشی از دارو، سیروز اولیه صفراوی و یا چندین عامل كم شیوع تر دیگر ایجاد شوند .

-تعیین وجود و یا عدم وجود فیبروز و شدت آن، عامل تعیین كننده در تشخیص ، درمان و یا پایش بیماری های منتشر كبدی می باشد.روش استاندارد برای این امر انجام بیوپسی سوزنی كبد می باشد ولی با توجه به احتمال عوارض ، كوچك بودن نمونه های گرفته شده نسبت به كل كبد ( و هتروژن بودن بیماری در بسیاری از موارد ) و تفاوت های Inter and intra observer مشخص در Staging هیستولوژیك نمونه ها، روش غیرتهاجمی ، بدون درد، بدون عوارض و قابل اطمینان  Shear wave elastography را می توان در بسیاری از موارد جایگزین آن نمود.

-سونوگرافی Multiparametric كبد با استفاده از خصوصیات سونوگرافی B-Mode ، كالرداپلر عروق كبدی و Real Time Shear wave elastography  اطلاعات باارزشی را در ارزیابی بیماری های منتشر كبدی فراهم می سازد.

رزرو وقت

رزرو آنلاین وقت

برای رزرو آنلاین می‌توانید از سرویس‌های زیر انتخاب فرمایید، بدیهی است به علت کثرت سرویس‌ها و خدمات تمامی ممکن است در لیست وجود نداشته باشد. اگر سرویس مورد نظر خود را در لیست موجود پیدا نکردید با شماره مرکز تماس حاصل فرمایید.

بر اساس نسخه پزشک

در صورتی که نیازمند رزرو وقت سونوگرافی بارداری بر اساس مشاوره با کارشناسان ما می باشید لطفا با شماره 35539461-041 تماس گرفته و نسخه خود را به شماره ایتا مرکز ارسال فرمایید.

بر اساس مشاوره با ما

در صورتی که نیازمند رزرو وقت سونوگرافی بارداری بر اساس مشاوره با کارشناسان ما می باشید لطفا با شماره 35539461-041 تماس حاصل فرمایید.

enemad-logo